Napisany został w Processingu bo tak było po prostu najszybciej ;] Processing jest prostym językiem dla początkujących na którym bazuje Arduino IDE, ale to w sumie nie ma żadnego znaczenia w tym momencie.
![](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHd8DzObgLcRamqC6Fg-FyYGPQU7QGgknTGnTQ7OYLUzaMIpIgpOybfE1Q0WqEeTRssOEW5cacqMHN6q-dZWRQCAMqdFY_-HzApViXruXlZ4sAHXifE6mhIqXxit44peg1LGhntS_498A/s200/ecuemu.jpg)
Programik ma bardzo prostą klawiszologię:
'r' - resetuje do stanu "nie zainicjowano połączenia"
'q' - włącza podmianę wartości dla wybranego bajtu w ReadDataByLocalIdentifier
'w' - następny bajt
's' - poprzedni bajt
'd' - wartość bajtu +1
'a' - wartość bajtu -1
ecuemu.pde